خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/09 - 13:00
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
امیرآبادی فراهانی طی بیانیه‌ای تاکید کرد؛

9دی، حماسه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی

نماینده مردم قم در مجلس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه نهم دی حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود، گفت: این حماسه تمام دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای سالگرد حماسه 9 دی سال 1388 را گرامیداشت.



متن این بیانیه به شرح زیر است:



 



بسم‌الله الرحمن‌الرحیم



«در مورد قضییه ۹ دی، به مردم عرض می‌کنم که خدا از شما راضی باشد؛ خوب عمل کردید؛ در طول این سال‌ها هرجا کشور نیاز داشت، شماها وارد شدید؛ بی‌منّت، بی‌توقّع، با بصیرت وارد میدان شدید. خداوند ان‌شاء‌الله توفیقاتش را، رحمتش را، فضلش را بر این ملّت نازل کند.»

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم انقلابی قم(۹۶/۱۰/۱۹)



 



در قرآن کریم خداوند به حضرت موسی می‌فرماید «و ذکّرْهمْ بأیام اللّه...» روزهای خدا را یادآوری کن.



حقیقتا ۹ دی ماه سال ۸۸ از ایام‌الله است، که به عنایت حضرت‌ صاحب الزمان (عج) و همت مردم عزیز کشورمان برای حفظ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد. ۹ دی یادآور حماسه بزرگی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سال ۱۳۸۸ آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.



در واقع حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند، حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی خود بایستند. مردم در ۹ دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.



۹ دی میثاق امت با ولایت بود، این حماسه نمایشگاه بصیرت مردم ایران در مخالفت با بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود. این حماسه ارادت مردم به ولایت فقیه را نشان داد و یوم الله دیگری را برای انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کرد و ماندگار شد.



بصیرت مردم در این حماسه غبار‌ها را از نقاب‌ها کنار زد و چهره‌هایی را که برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند، نمایان کردند.



این حماسه تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت و اگر چه دشمن تمام عده و عوامل داخلی، سفارت خانه‌های خارجی و رسانه‌های استکبار و ... را جمع کرد اما با این حماسه همه دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شد.



اینجانب یوم الله ۹دی را گرامی داشته و بر همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستم.



احمد امیرآبادی فراهانی



نماینده مردم شریف استان قم



 



پایان پیام

  • کد خبر : 373662
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار